, ,

Superfood - smoothie z jagodami goji, jeżynami i chia

16:45


Moje drugie śniadanie to zawsze owocowo - mleczny koktajl, w najróżniejszych smakach. Tym razem w sklepie, na ekspresowych zakupach uśmiechały się do mnie śliwki, nie wiem czemu ale tak bardzo zachciało mi się śliwek że nie wytrzymałam. Lecąc do kasy z moimi czerwonymi maleństwami, od razu zrobiłam w głowie rekonesans zapasów i już w wyobraźni piłam swój koktajl.
Tym razem użyłam tzw. superfoodów, jagody goji i nasion chia.
Dodatkowo wspomogłam go psyllium husk, błonnikiem z łusek babki jajowatej i pyszne, sycące, zdrowe drugie śniadanie gotowe z mnóstwem cennych witamin.


SUPERFOOD - SMOOTHIE Z JAGODAMI GOJI, JEŻYNAMI I CHIA
{dla 2 osób}

1/2 owocu mango
ok 300 - 350 ml mleka owsianego
250 ml jeżyn (użyłam mrożonych)
1 łyżka psyllium husk
2 czerwone śliwki, pozbawione pestek
3 daktyle (opcjonalnie)
jagody goji
nasiona chia

Wkładamy wszystkie składniki do blendera i miksujemy. Po wierzchu posypujemy nasionami chia.
Prawdziwa bomba witaminowa gotowa w kilka sekund :)




You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Blog Archive